به دلیل نوسانات بازار با شماره 09100922229 تماس بگیرید

درخواست مرجوعی

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های تیمچه کارینو  بوده است و  در این راستا کوشیده ایم  تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. 

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با شرایطی از نظر فیزیکی , شرایط کالا و …. روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. 

با توجه به باتوجه به متنوع بودن و  گسترده بودن کالاها و  گروه‌های کالایی  ، همه محصولاتی که باید به دست مصرف‌ کننده برسند  دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی توسط تیمچه کارینو می باشندو تا پنج (۵)  روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد

انصراف خریدار از خریدار قبل از ارسال و یا دریافت کالا

موضوعی  که به شدت مشتریان محترم مورد  سوالقرار میدهند مبحث انصراف از خرید هست که ما در مجموعه تیمچه کارینو خدماتی در نظر گرفتیم برای رفاه مشتریان عزیز که به شرح زیر می باشد 

لغو سفارش مشتری  به هر دلیل نسبت به لغو سفارش خود اقدام نماید و کالا برای مشتری ارسال شده باشد مشتری باید نسبت به مرجوعی کالا به خریدار اقدام نماید.

 بدیهی است که اگر مشتری اقدام به لغو سفارش خود نماید باید این موضوع را به کارشناسان فروش و مسئول خدمات پس از فروش اعلام کنید تا آن‌ها نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایند و بعد از برگشت کالا به انبار نسبت به بازپرداخت هزینه خرید به خریدار اقدامات لازم صورت گیرد. دقت کنید، در صورتی که فروشنده کالا را ارسال نکرده باشد، هیچ هزینه ای نباید به عنوان خسارت کسر شود، اما در صورتی که کالا ارسال شده باشد، فروشنده می تواند هزینه ارسال (مستند به فاکتورهای اداره پست و یا فاکتورهای شرکت باربری) را از هزینه دریافت شده از مشتری کسر کند

بازپرداخت پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، پیامکی برای شما ارسال می شود تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و بازپرداخت مبلغ به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما در مدت ۴۸ ساعت  اعمال می شود.  بازپرداخت دیر یا از دست رفته  اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید

سپس با سیستم پشتیبانی ما تماس حاصل کرده و شماره های سفارش و پیگیری سفارش ارسال کنید 

دوستان عزیز توجه داشته باشند که سیاست مرجوعی کالا شامل مواردی از قبیل نحصولات بهداشتی , آرایشی , غذایی و محصولاتی از این قبیل به دلایل رعایت پروتکل های بهداشتی نخواهد گردید

سوالات متداول

وارد سایت تیمچه کارینو شوید

از طریق صفحه ورود وارد ناحیه کاربری خود شوید و در قسمت کاربری خود بخش پیگیری سفارشات به شما مشتری عزیز مرحله اماده سازی سفارشات گزارش میکنند، ما در تیمچه کارینو جهت سهولت شما مشتریان عزیز سفارشات عزیزان را از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی خواهیم کرد

با مراجعه به پیگیری سفارشات در قسمت کاربری خود امکان لغو سفارش هست یا قبل از سفارش با حذف سبد خرید خود میتوانید سفارشات خود را لغو کنید

در تیمچه کارینو برای اسودگی خاطر مشتریان عزیز سیاست مرجوعی تدوین شده است که با مراجعه به قسمت مخصوص این عنوان شما میتوانید شرایط و قوانین بازگشت کالا و نحوه بازگشت کالا مطلع شوید و از آن بهره ببرید

لطفا پیش از خرید حتما کالای خود را چک کنید زیرا در مورد این کالاها ثبت سفارش در تیمچه کارینو به معنی موافقت می باشد

متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

شرایط گارانتی در تیمچه کارینو

توجه به کیفیت کالا  مهمترین وظایف فروشندگان  است  خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت تیمچه کارینو  مفتخر به ارائه سرویس خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی می باشد. جهت پیگیری گارانتی سفارش خود می توانید از طریق ارتباط با ما اقدام نمایید

از لحظه ثبت سفارش از طریق سایت تا لحظه رسیدن محصولات به دست شما مشتری عزیز ۵ روز کاری زمان خواهد برد

بله  تیمچه کارینو در سایت خود امکانی را داراست  که با برقراری ارتباط با کارشناسان واحد فروش امکان ثبت سفارش برای تمامی محصولات فراهم کرده است

بله ما در تیمچه کارینو ترتیبی فراهم کرده ایم که امکان خرید اعتباری هم برای همکاران عزیز و هم مشتریان گرامی موجود است که با ارتباط با واحد فروش میتوانید از  شرایط و قوانین فروش اعتباری مطلع گردید