به دلیل نوسانات بازار با شماره 09100922229 تماس بگیرید

تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در رشد برند شما

تا حالا به فکر تاثیر هدایای تبلیغاتی افتاده اید؟ آیا تا به حال از ابزارهای رایگان برای تبلیغ کسب و کار خود و به رسمیت شناختن مخاطبان هدف خود استفاده کرده اید؟ بیایید یک بار برای همیشه به طور واقع بینانه اهمیت تهیه هدایای تبلیغاتی برای مشتریان را بررسی کنیم و ببینیم که هدایای تبلیغاتی واقعاً چقدر بر جذابیت و محبوبیت برند شما تأثیر می گذارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا و چگونه هدایای تبلیغاتی خوب باعث موفقیت برند شما می شود و چگونه می توانید تجارت خود را روان تر کنید تا بتوانید در کمترین زمان بیشترین نتیجه را بگیرید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

 

 

گسترش کسب و کار به وسیله هدایای تبلیغاتی

ارائه انواع هدایای تبلیغاتی باعث شناخته شدن هر چه بیشتر کسب و کار شما می شود. همچنین می توانید برخی از محصولات خاص را از خارج از کشور تهیه کرده و در کیف دستی تبلیغاتی گروه خود قرار دهید و به مشتریان یا شرکای تجاری خود هدیه دهید. انجام این کار باعث می شود شما و خدماتتان بیشتر شناخته شوید و به زودی شاهد افزایش قابل توجهی در فروش یا خدمات خود خواهید بود.

انواع هدایای تبلیغاتی حس خوبی را در بین مخاطبان ایجاد می کند. در واقع همه ما از دریافت هدیه خوشحال می شویم و با همین اتفاق ساده احساس خوبی نسبت به طرف مقابل داریم؛ بنابراین اگر می خواهید چنین حسی را در شریک زندگی خود ایجاد کنید، حتما یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای او تهیه کنید.

خوشبختانه مراکز مختلفی در زمینه تولید و فروش هدایای تبلیغاتی فعالیت می کنند و محصولات متنوعی را با حک نام و برند شما در اختیار شما قرار می دهند. حال کافی است در مناسبت های خاص مانند اعیاد این محصولات را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا تاثیر هدایای تبلیغاتی را به بهترین نحو دریابید.

تحقیقات و آزمایشات بازاریابی در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی چه می گویند؟

از تجربیات شرکت های کوچک و بزرگ در سراسر جهان گرفته تا تحقیقات دانشگاهی، آنها بارها و بارها تأثیر هدایای تبلیغاتی را بر موفقیت کسب و کار یا بیان بهتر موفقیت تجاری بررسی کرده اند. نمونه مهم این موضوع، وبینار موسسه علوم بازاریابی آمریکا (موسسه علوم بازاریابی) است که در دسامبر ۲۰۲۳ توسط جفری گالاک، دانشیار بازاریابی در دانشگاه کارنگی ملون، و جولیان گیفی، استادیار بازاریابی در ویرجینیای غربی ارائه شد.

مملو از تجربه دنیای واقعی و تجزیه و تحلیل آکادمیک، بحث های وبینار هدایای مشتری را از دیدگاه های متعدد مورد بررسی قرار داد و نشان داد که چگونه سازمان ها می توانند درآمد حاصل از چنین هدایایی را به حداکثر برسانند. در این مقاله در مورد نکات ساده و کوچک صحبت خواهیم کرد. یک استراتژی اختصاصی برای موفقیت در کسب و کار و فروش که امتحان خود را پس داده است.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

 

 

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در مدل های متنوعی عرضه میگردند.

مانند:

  • نوشت افزارهای تبلیغاتی
  • ست مدیریتی
  • سررسید و سالنامه
  • پک تبلیغاتی
  • تقویم رومیزی
  • محصولات دیجیتالی و …

اگرچه این روش نسبت به بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر مقرون به صرفه تر است، اما نتایج دائمی تری دارد! بسیاری از هدایا اگر به درستی و هدفمند انتخاب شوند، برای مدت طولانی تاثیر مثبتی روی مخاطب خواهند گذاشت و مانند یک بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی به سادگی فراموش نمی شوند. زیرا هدیه رایگان همیشه در منزل یا محل کار گیرنده، در کنار او و یا در دست اوست و ممکن است بارها از آن استفاده کند! این چیزی نیست که بتوان به راحتی رد کرد! در واقع ممکن است مخاطب از مواجهه مداوم با تبلیغات رسانه ای خسته شود و روی گردان شود، اما از دریافت هدیه خسته نمی شود.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر موفقیت به چه صورت است؟

همه ما می دانیم که سفارشی کردن ویژگی های رایگان خود برای عموم، راهی سریع، موثر و قابل اعتماد برای ایجاد یک نام تجاری میباشد، یا بهتر است بگوییم ارائه برند شرکت خود به مردم است. در واقع هدایای تبلیغاتی شرکتی روشی قابل اعتماد برای سازمان های کوچک و بزرگ برای رشد کسب و کارشان است. اما اگر تعجب می کنید که چگونه می توان با یک کمک مالی ساده به چنین پیشرفتی دست یافت، ما چندین دلیل محکم برای این ادعا ارائه می دهیم که جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی گذارد. دلایلی که در زیر ذکر می کنیم توضیح می دهد که چرا در بحث های بازاریابی بر هدیه دادن به مشتریان تاکید زیادی می شود.

  • گسترش شناخت عموم نسبت به کسب و کار شما
  • تاثیر هدایای تبلیغاتی برای تشکیل روابط بیشتر و بهتر با مخاطب
  • تقویت وفاداری مشتریان فعلی و قدیمی با گیفت تبلیغاتی
  • افزایش فروش، پیشرفت و رشد کسب و کار

 

 

 

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی

 

 

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی یا به عبارت دیگر هدایای شرکتی که تهیه می کنید چیزی بیش از یک نشانه قدردانی از مشتریان و عموم مردم میباشد. این هدایا باعث تحریک فروش بیشتر، ارتباط مستمر و مثبت بیشتر با مخاطبان می شود و مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل می کند تا زمینه رشد و توسعه کسب و کار شما را فراهم کند. دادن هدایای تبلیغاتی نیز یک روش بسیار موثر در برندسازی است تا افراد بیشتری به مشتریان جدید و وفادار شما تبدیل شوند و ذهن ها با نام برند شما آشنا شوند.

در گروه تیمچه کارینو پیشنهادهای بسیار خوبی برای انتخاب هدایایی برای مشتریان در هر سنی، از هر جنس، مناسب با هر سلیقه و مناسب با همه بودجه ها آماده شده است تا بتوانید به راحتی گزینه مناسب شرایط خود را بیابید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. .اگر در یافتن هدایای تبلیغاتی مناسب برای سازمان خود مشکل دارید یا سؤالی دارید، تیمچه کارینو اینجاست تا شما را راهنمایی کند.

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *